Lidingöloppet

Idag har jag varit på Lidingö och byggt inför Lidingöloppet i helgen, superkul! Blev upphämtad 11:15 vid centralen av min bk-coach och en annan kommunikatör från Fältan, så drog vi ut dit vi skulle vara. Tillsammans med Adidasgänget (det är Adidaskläder/skor/accessoarer som kommer säljas där i helgen) byggde vi upp en "monter" (känns snarare som en hel butik) i en tennishall. Känns verkligen inte som en tennishall nu i efterhand, sjukt coolt iaf! Sitter och lockar håret inför morgondagens utgång (kommer ju inte hinna fixa mig så mycket imorgon då jag jobbar öppning-stängning) så visar lite bilder istället för att skriva!
 
 
 
 
Har fler bilder, men jag är ju så sämst på att fixa bilder och hålla på. När jag laddar upp bilderna till datorn blir dom åt rätt håll, stående, men när jag laddar upp dom här i bloggen blir dom som sista bilden? Konstigt.. Men där är några iaf! Visst kan man inte tro att det är en tennishall? 
 
Nu ska jag sova, lång dag imorgon! Puss och godnatt! 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0