Något av det bästa jag vet..

 
.. är att komma hem från en utekväll och hoppa in i duschen och tvätta håret, och sen krypa ner i sängen. Dock vågar jag inte gå upp till övervåningen nu för att hämta schampoo och grejer, kommer väcka dom andra och få höra det säkert flera gånger imorgon.. Så det blev ingen sån lyx idag! Kom hem för en stund sen efter en jätterolig kväll med ett gäng fina människor. Var på Söder hela kvällen, hade det supertrevligt! Så fort vi kom fram och hittade ett bord till oss fyra tjejer som vi var i början av kvällen hade vi genast sällskap av en 45 årig man som var lagom nykter, kanske inte lika kul! Men sen kom det fler till vårat gäng och då vågade han inte komma tillbaka något mer? Haha  Jag borde sova nu men är inte alls trött, därav mitt babbel här. Men ska försöka sova. Snart. 
 
Puss och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0