Ny start, nya tag!

Mitt favoritcitat på måndagar. Får mig att känna mig lite mer taggad haha  Kom hem från gymmet för ett tag sedan och har nu ätit en hamburgare (utan bröd), lite klyftpotatis och morötter. Hej diet liksom? Men det känns bra. Speciellt att försöka äta var tredje timme. Blodsockret ligger på en jämn nivå och man känner sig ganska pigg hela tiden faktiskt. Eller okej, har varit så sjukt seg idag men det har berott på helgens aktiviteter och att vi är helt slutkörda helt enkelt. Båda dom andra två somnade nästan direkt när dom kom hem igår. Ali sov 14 timmar totalt berättade hon. Trött tjej! Men snart kommer vi nog känna oss pigga igen :) Fick gå en timma tidigare idag. Grymt skönt var det att sluta 16:00! Då hann jag hem och sen till gymmet och nu är klockan inte ens mycket liksom!
 
Gymmet med Mischa gick bra. Körde Fitnessfightens träningsupplägg men ändrade övningar till lite tyngre och jobbigare. Dock kände jag att det var mycket jobbigare än innan jag började med Fitnessfighten? Är det för att jag inte äter lika mycket om dagarna nu? Kändes inte alltför bra att ha minskat i styrka iaf. Eller hade jag bara en dålig dag, med tanke på hur slut man är efter helgen och så? Hoppas det!
 
Sitter och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar så jag kan åka och handla lite. Måste ju verkligen laga matlådor nu så även om jag hade middag till nu från igår, så måste jag ändå stå och laga mat. Men aja, snart klart! 
 
 
Tights och tröga från Reebok. Ett par av plaggen vi sålde på Crossfit SM i helgen! :) 
(Nya skor också, men dom hade jag turen att få. Lyckos mig )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0