Så bra det känns!

 
Känner mig så bra, haha! Har inte hunnit ta igen mig efter utgången i fredags känns det som, är fortfarande seg och trött. Igårkväll var jag hos Johanna och det slutade med att jag sov över där. Vaknade imorse och drog iväg till jobbet. Jobbat idag, hemma vid 18 och då lagade jag mat och bara kände att nej jag orkar verkligen inte ut och träna.. Men bestämde mig för att ta en powerwalk iaf, bättre än ingenting tänkte jag. Började med 10 min pw och började sedan springa. Gick så dåligt förra gången jag var ute och sprang så hade inte riktigt någon motivation innan jag stack ut. Men gud så bra det gick! Blev en runda på 40 minuter, inte det längsta men benen bara sprang på. Fort också! Nu i efterhand känns det riktigt bra! Ska hoppa in i en varm dusch och sen läsa på om Rörlighet i min utbildningsbok jag fått. Bara tre dagar kvar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0