Tisdag

Sjukt lång dag på jobbet idag, men jag hann med mycket. Imorgon är det öppning till stängning som gäller, så lär hinna med en hel del då med inför annonsen som går ut på torsdag. Alltid lite stressigt när det skickas ut annonser på torsdagar då jag har min lediga dag varannan vecka. Men jaja! Haha, sjukt ointressant så strunt i det!
 
Var iaf jättetrött när klockan slog 17 och det var dags att gå hem. Eller ja, cykla hem. Kändes ju inte så jättelockande då jag helst ville gå upp och lägga mig i en hög av stora jackor på lagret haha. Väl hemma taggade jag om och stack ut och sprang en runda, även om det tog emot en del. Planerade en runda på 11 km men mina ben ville verkligen inte så slutade med halvmilen istället. Kom hem, gick ut med hunden och stack iväg till Friskis och körde aerobics som komplettering till min "misslyckade" löprunda. Har dock inte sprungit på väldigt länge nu, känner mig lite förkyld och att man bara äter 1500 kcal om dagen hjälper ju inte till med någon extra energi direkt. Bättre lycka nästa gång!
 
Aerobicsen var iaf sjukt kul! Log genom precis hela passet och ville inte att det skulle ta slut, haha. Tänkte på ett helt annat sätt nu också när jag vet att jag ska bli ledare (!) 
Nu blir det lite mat, en dusch och sedan sängen som mina ben längtar efter. Att jag måste ta bort äggulan i ägget jag kokar nu börjar kännas lite onödigt, varför inte äta hela liksom? Har slängt säkert 30 äggulor dom senaste två veckorna. Men måste klara det här (sen behöver ju ingen veta att jag åt lite choklad idag, hehe). Tagga Fitnessfighten sista veckorna!! Puss hej! 
 
Älskar mina kläder som jag köpte på Reebok Crossfit Games.
Köpte två tröjor, ord. pris 1000kr styck. Lite dyra först tyckte jag men nu i efterhand känner jag att dom är värda varje krona. Kärlek, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0