Treat the people I love like I wanna be loved

Tredje dagen på Fitnessfighten och jag har precis slängt i mig en halv portion torsk och bulgur. Fitnessfighten draog igång i lördags och det har varit en lite tuff start, men det har gått! Körde första passet i lördags med kusinvitamin, kul! Har även klarat av att hålla mig till mina 1500 kcal om dagen. Om inte mindre tom, har liksom ingen aptit. Träningen har jag också kört nu dom här två dagarna, och om 40 min är det dags för det tredje passet! Var så sjukt omotiverad igår. Hade planerat att köra med kusinen igen, men ställde in det och bokade istället in ett pass med Mischa här i Huddinge på eftermiddagen. Dock ställde hon in det, men jag kände verkligen inte för att gå till gymmet ändå.. Bestämde mig för att dra ut på en powerwalk eller ta en liten löprunda iaf, så att jag gjort något. Slutade med en powerwalk till Källbrink, tio minuters löpning på 85%, styrkeövning 1-3x2, tio min cardio igen, övning 4-6x2 och sedan övning 7-9x2. Hade då gjort hela programmet ändå! Plus att jag sprang hem efter det så det kändes bra. Kanske låter fånigt men jag var så stolt över mig själv att jag faktiskt körde igår, utan motivation alls. Mådde ju lite bättre efter iaf. 
 
Nej nu är det dags att tagga träning igen. Puss hej! 
 
Svettig tjej efter passet igår kan jag säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0