Jobbmåndag

 
Både mycket och lite har hänt sen sist jag skrev, haha  Nej men ingen idé att börja gå igenom allt. blev lite dålig i fredags, halsont och förkylning, så helgen har väl varit lite seg. Kunde inte köra mitt pass på Friskis igår vilket var tråkigt. Hittade ingen vikarie så fick ställa in passet helt, men jag vågar verkligen inte träna med halsont. Är det en vanlig förkylning så kanske man skulle kunna kört ändå men lite försiktigt, fast egentligen är inte det bra heller såklart. Men halsont, big no no.. somnade på sängen igår vid 17 och totaldäckade en timma. Så någonting är det ju som attackerat kroppen. Idag känner jag mig lite piggare iaf, var och jobbade som vanligt men nu efter känner jag mig helt slut. 
 
Har lagat lite mat och käkat den, vilket tog lite tid för jag hade en pipande hund som sprang och hämtade leksaker hela tiden. Hm undra vad hon ville? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0