En vanlig torsdag

Sitter och räknar matte vilket just nu för stunden bara känns... blääää. Bajsdåligt går det. Har känts ganska bra när jag räknat i boken, men nu öppnade jag ett av proven för att kika och jag fattar inte ett skit av dom få frågor som står. Inte ens något jag känner igen från boken!! Stängde igen provet igen så ska jag be lillebror om hjälp med lite grejer ikväll. Så får jag hoppas att jag är mer redo nästa gång jag öppnar provet..
 
Glad alla ♥-dag föresten! Saknar J lite extra idag, snart har det gått 3 veckor ifrån varandra. Älskar honom precis lika mycket varje dag på året, men idag när man ser alla gulliga statusar, inlägg och bilder om varandras pojk- och flickvänner så kan man ju inte låta bli att önska att ens egen pojkvän var här hemma i Stockholm istället för tretusenmiljoner mil härifrån. 
 
Har börjat fundera på vad jag verkligen vill plugga också. Det står mellan två program, men det jag trott jag velat välja i första hand hela tiden har halkat ner i val nummer två, och tvärtom. Sjukt jobbigt. Jag vill verkligen välja rätt. Jaja..
 
Ha en bra dag! Puss hej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0