Onsdag

Ledig igår och idag = pluggdagar. Igår blev det inte så himla mycket räknande gjort. Fastnade och kom inte vidare osv. Men sen när Jesper kom hem hjälpte han mig lite iaf. Var på gymmet och körde ben vilket känns idag. Går som en sne gunghäst ungefär  Efter det åkte jag direkt ut till hästarna och fixade i stallet och tog in dom. 
 
Idag har plugget gått lite bättre, hittills iaf. Går rätt så segt. Det är svårt att inte ha några lärarledda lektioner med någon som går igenom när det kommer något nytt innan man sätter sig ner själv för att lösa problemen. Men kämpa på, jag gör det här av en anledning.
Ska be Jesper hjälpa mig sen när han kommer hem igen, haha. Stackarn..
 
Har förövrigt anmält både mig och lillebror till Sthlm Halvmarathon idag. Kul! Bara börja springa! En anmälan till MIdnattsloppet med Danni blev det också. Ställde ju in förra gången jag anmälde mig till det, så ska bli kul att prova! Ciao ciao! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0