Tråkinlägg

Usch jag vill vara frisk och pigg och kunna jobba och träna!! Vaknade i lördagsmorse med smärtande kramper i magen fram och tillbaka. Illamående pga att det gjorde så ont och tillslut ett mindre trevligt återseende av den lilla frukost jag lyckades få i mig på morgonen. Näsblod på samma gång och bara allmänt svag. Usch.. Sen har det väl blivit bättre generellt men illamåendet och magontet har hängt kvar vilket gjort att jag inte ätit i stort sett någonting alls under 2 dygn. En kaka lyckades jag få i mig, och en rostmacka igår. Idag har det gått lite bättre. Hade så galet ont i ryggen igår också efter att ha legat i sängen i 36 h. Vill bara känna mig pigg och frisk!! 
 
Aja, nog om dom tråkigheterna, men har så fruktansvärt tråkigt här hemma. Bara sover och kollar lite halvt på tv. Har typ ingen energi alls eftersom jag inte kan äta, och när jag väl känner en aaaaaningen liten känsla på nån typ av aptit och reser mig upp känner jag mig så trött så att jag sätter mig ner igen. Eller går ut i köket men känner hur illamåendet kommer ikapp och hur den lilla aptiten försvinner längre och längre bort medan man kikar i skåpen. Ingen aning om vad jag åkt på för något. Men just det, nog om det var det ju! 
 
Såå, förutom detta är allt underbart! Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0