Det här med att blogga...

.. går väl sådär för min del kan man ju säga :) Har varit så mycket på senaste tiden så det här är nog första gången på ett väldigt bra tag som jag faktiskt startar min dator och har en stund över att skriva lite. Är ledig den här helgen vilket är så skönt! Fick ett par underbara hejdå-pussar av J imorse innan han gick hemifrån för att jobba dygn. Minns det även fast jag var halvsovandes när han gick. Gick upp vid 9 och tog en lugn frukost innan jag åkte iväg till Huddinge för fika med Malin. Vi hade minst sagt mycket att prata om. Förr när man gick i skolan tillsammans fick man träffa alla underbara vänner utan att ens behöva tänka på saken, men nu när alla är iväg på jobb, plugg och resor åt olika håll är det svårt att hinna ses ibland. Supermysig fika var det iaf! Efter fick jag skynda hem och byta om för då var det dags att åka till stallet med mamma. Hovslagaren var där idag för att verka Modezzas hovar och sko Samba. Och gud så duktig Modezza var! Verkligen superduktig, bara stod lugnt och stilla. Lite tittandes och frågandes om vad det var för människa som skulle lyfta hennes ben och hålla på, men det gick hur bra som helst! Och Samba är ju såklart världens snällaste ängel som vanligt, får ju inte glömma bort henne också 
 
 
Efter stallet åkte jag hem och duschade och fixade mig innan jag tog bilen in till Kungsholmen igen. Tunnelbanan går om en timme, då blir det middag med Julia på Jensens Böfhus. Mys!
En kompis skrev imorse att när man växer upp så inser man att det inte är viktigast att ha så många vänner som möjligt, utan att det viktigaste är att ha riktiga sådana. Har alltid haft lyckan att ha många vänner, men jag började tänka på hur otroligt lyckligt lottad jag är, som har så många otroligt underbara, bästa vänner. Ni vet vilka ni är, ville bara säga tack för att ni finns. Ni är bäst 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0