Matteplugg

Chill vecka, jobbar typ varannan dag haha. Eller iaf början av veckan, jobba en dag, ledig en, jobba, ledig. Skönt! Fast sen jobbar jag ju fre-sön, men det känns inte så jobbigt. Anledningen till att jag inte jobbar lika mycket just nu är för att jag börjat läsa en mattekurs. Så idag började jag dagen med lite frukost och sedan 70 min räknande. Det tar lite tid med allt det nya med sin, cos och tan och allt vad det är med vinklar och grejer. Men dom där 70 minutrarna flöt på bra så jag var riktigt stolt över mig själv! Men sen kändes det som att det skulle passa med en liten paus innan min hjärna överhettades, så 30 min paus innan jag satte igång igen. Stötte på ett par problem nu, så det är sjukt bra att jag har en lillebror jag kan fråga när han kommer hem ikväll! 
 
Blir strax en promenad med Lova innan det blir en välförtjänt lunchdejt med Malin. Efter det mer matte och när jag känner att jag behöver en break igen blir det en dejt med Mischipischipain. Och ikväll kl 20 ska jag leda step på Friskis. Skön dag! Ciao! 
 
Börjar tröttna lite för just nu, hehe. Passar perfekt med en lunchbreak! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0