"Lediga" tisdag

Har ju gått ner i tid på jobbet för att jag ska hinna med distanskursen jag läser. Därför har jag varit ledig idag. Eller ja, "ledig". Började dagen på KTH och en och en halv timmas mattegenomgång tillsammans med en kompis storebror som är superduktig på det här. Jag känner mig ju lite smått dumförklarad varje gång jag är där och får hjälp, men man får tänka att dom där har hållet på med det här i typ 6 år. Det är mycket att ta in.. Men ganska roligt ändå faktiskt!
 
Efter tog jag bilen hem till Huddinge, slängde i mig lite lunch och körde sedan vidare till Friskis. Ingen träning utan bara lite prat och kaffedrickande med verksamhetsledaren. Friskis ska ändras om lite schemamässigt, med andra terminer/perioder än vad det är nu. Jag tror det kan bli bra! 
 
Jaja, iaf. Sedan åkte jag vidare ut till stallet. Mockade så boxarna var rena innan jag tog in dom. Gav dom hö och åkte vidare till Länna och City Gross och handlade lite medan jag väntade på att hästarna skulle hinna äta upp. Åkte tillbaka och ledde Modezza lite fram och tillbaka i skallgången, och även en bit precis utanför stallgångarna. Det var lite läskigt tyckte hon, och dessutom kom det en läskig bil körandes förbi. Men det gick bra ändå! Hon blir så jäkla hög när hon blir rädd/skärrad och lyfter huvudet så högt hon kan och fryser till. Stor tjej! 
 
Åkte sedan hem en sväng och packade om lite och åkte sedan in till J's lägenhet igen. Blev en sväng upp till gymmet med 20 min lutande powerwalk som uppvärmning och sedan ben. Kunde inte gå hem ordentligt haha. Sitter nyduschad och nermyst i soffan med min nya iPad i knät. Så himla lätt att ta med sig överallt! Sover här inatt då jag ska på möte på Intersport i Bromma imorgon klockan 9. Så skönt att ha nära dit härifrån! 
 
Nu blev det ju värsta boken här så dags att sluta och kika lite mer på matten. Eller teven.. Hm..
 
 
Puss och godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Alison

men hallå vad sööööööta <3

2013-03-12 @ 04:22:24
URL: http://jongarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0