Slut på helgen

Avslutar den här helgen sittandes, trött i kroppen, vid matbordet ätandes några pannkakor. Och med ett stort leende och en bra känsla i kroppen. Är så glad över mins nära och kära som stöttar och peppar hela tiden.

På söndagskvällar leder jag pass på Friskis kl 19-20. Det är verkligen hur kul som helst, går inte ens att beskriva känslan jag har i kroppen under passet när musiken drar igång. Och för att inte tala om efter passet! Men iaf, idag var det inte många som bokat passet. Det är väl sportlov för många, eller sista dagen, och folk har varit iväg på skidsemestrar osv. 6 stycken var vi bara idag, vilket är väääääldigt väldigt få. Men det var så himla roligt! Några av mins underbara vänner och två av deras mammor var det som körde idag. Var så himla roligt att ha de där, det gjorde liksom inget att inte fler kom, för med de där kändes det som vi var fyra gånger så många som vi faktiskt är.

Vet att jag sagt det förut men man kan väl inte säga det för ofta, jag är så himla tacksam för att jag har så många underbara vänner som alltid finns där. Så glad att jag har er! :)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0