Tisdag

Full rulle hela dagen. Ska bli så skönt att krypa ner i sängen lite senare, är helt slut i kroppen! Och knutarna i ryggen ska få sig en omgång av spikmattan tror jag. Somnade på den igår hemma hos J när jag skulle sova, och vaknade upp nästan 2 timmar senare av en härlig varm känsla över ryggen, men också en sjukt oskön känsla av att jag legat för länge..
 
Sov ju på Kungsholmen natten till idag. Gick upp vid 8 och räknade matte (duktigt värre så tidigt på morgonen!). När jag kände att jag behövde en paus promenerade jag upp till gymmet och körde 35 min cardio med backintervaller. Riktigt svettigt! Efter gick jag och körde lite ben och bål. 
 
Åkte hem till huddinge lite senare, slängde bara i mig lite yoghurt innan jag åkte iväg till Stuvsta och körde ett pass som finns på SATS och heter Energy med en tjej jag jobbade med på Foodmarket för längesen. Hon åker iväg som instruktör till Mallorca imorgon och kommer hålla till på ett hotell där. Sjukt roligt! Skulle också vilja göra något sånt.. Drömma kan man! Jag kommer ju iväg enda till Skellefteå under sommaren, haha ;) Passet var hur som helst tufft men riktigt roligt, och hon var jätteduktig på att leda. Kanske kan ta en weekend till henne i höst och hälsa på, sola, bada och träna ett par dagar. Skulle ju inte vara helt fel.. :)
 
Stallet har jag hunnit med idag också, och mera matteplugg! Så nu blir det att däcka i sängen. Mys! Puss hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0