Torsdag

Så grymt skönt med strålande sol ute! Dock sitter jag inne i lägenheten med persiennerna nerdragna. Fullt med byggjobbare utanför som klättrar på ställningar precis utanför huset och håller på haha. Men strålarna lyser igenom ändå!

Gick upp runt 8 imorse och käkade frukost. När maten lagt sig lite drog jag iväg till gymmet och körde 15 min crosstrainer, axlar och rygg och sedan 10 min avslut på crosstrainern igen. Lite mer än en timma blev det, skönt! Stannade och solade på hemvägen vilket var underbart haha. Så varmt och avkopplande, man bara drömmer sig bort till värmen.. Dock somnade jag så det kändes som jag bara låg där en liten stund hehe. Vet inte varför men kände mig jättetrött så när jag kom hem totaldäckade jag på soffan 30 min innan jag orkade duscha och fixa mig. Så det kan gå!

Nu känner jag mig piggare så har fixat med en matteuppgift som jag ska lämna in senast imorgon. Skönt att få den klar redan idag. Snart ska jag åka mot centralen och möta upp Sandra och Svea som kommer från Gävle! Så kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designed by
Design
RSS 2.0